FAQ

Dacă ai o întrebare care nu poate primi răspuns mai jos, te rugăm să vizitezi secţiunea Contactează-ne.



Despre programul PokerStars Partners Sus
  1. Cum funcţionează programul PokerStars Partners?
    Dacă deţii sau operezi un website cu propriul său nume de domeniu, poţi fi afiliat PokerStars Partners şi vei putea promova portofoliul nostru de mărci, care încorporează PokerStars şi Full Tilt Poker . Îţi vom furniza materiale de promovare online şi link-uri pe care va trebui să le afişezi pe pagina ta de internet. Din acest moment vei putea câştiga un comision pentru jucătorii pe care i-ai condus către mărcile noastre.
  2. Ce costuri sunt implicate la intrarea în programul PokerStars Partners?
    În nici un caz. Procesul de înscriere în programul PokerStars Partners este gratis.
  3. Cum mă înregistrez pentru a deveni partener PokerStars?
    Pentru a deveni afiliat şi a putea promova PokerStars şi/sau FullTilt Poker, mai întâi trebuie să-ţi creezi un cont PokerStars. Odată realizat contul, trebuie doar să completezi şi să transmiţi Formularul de înscriere în Programul de Afiliere PokerStars. Imediat ce cererea ta este aprobată, vei primi un email ce va conţine instrucţiuni pentru accesarea sistemului pentru afiliaţi.
  4. Acceptaţi afiliaţi din SUA?
    Cu toate că Full Tilt Poker şi PokerStars nu mai oferă jocuri pe bani reali rezidenţilor SUA sau rezidenţilor din teritoriile SUA, în acest moment acceptăm afiliaţi cu sediul în SUA, cu condiţia ca traficul generat de ei să vină din afara acestor jurisdicţii.
  5. Trebuie să am un cont de jucător PokerStars?
    Toţi afiliaţii, indiferent de ţara de rezidenţă, care sunt interesaţi în promovarea PokerStars şi/sau Full Tilt Poker, trebuie să aibă un cont de jucător PokerStars pentru a putea deveni afiliaţi.
  6. De ce am nevoie de un cont de jucător PokerStars?
    Contul de jucător PokerStars este necesar pentru efectuarea plăţilor. Nu trebuie să joci sau să depui bani în acest cont.
  7. Cum şi unde intru pentru a-mi crea un cont de jucător PokerStars, dacă nu am deja unul?
    Pentru a-ţi crea contul de jucător PokerStars e de ajuns să descarci programul de joc PokerStars.

    Tabelul de mai jos arată unde ar trebui să-ţi creezi contul de jucător PokerStars, în funcţie de ţara ta de rezidenţă.

    Pentru pieţele licenţiate, doar dacă eşti rezident al respectivei ţări licenţiate, va trebui să-ţi deschizi contul de jucător PokerStars în cadrul acelei licenţe.

    Ţara de rezidenţă Unde ar trebui să-mi creez contul de jucător PokerStars?
    Belgia PokerStars.be
    Danemarca PokerStars.dk
    Estonia PokerStars.ee
    Franţa PokerStars.fr
    Italia PokerStars.it
    Spania PokerStars.es
    SUA PokerStars.net
    Suedia PokerStars.se
    Finlanda PokerStars.eu
    Polonia PokerStars.pl
    România PokerStars.ro
    Slovenia PokerStars.si
    Restul lumii PokerStars.com

    Important: cu privire la Full Tilt Poker, te rugăm să reţii că poţi promova doar fulltiltpoker.com şi fulltiltpoker.eu. Cu toate acestea, dacă eşti rezident al unei ţări aflate sub o licenţă de reglementare, trebuie să-ţi creezi un cont PokerStars sub acea licenţă.

  8. Pot fi afiliat dacă nu am niciun website?
    Pentru a fi afiliat, trebuie să ai în posesie sau să operezi un website cu n nume de domeniu original, de top. Nu acceptăm afiliaţi care lucrează offline. Subdomeniile şi paginile de pe site-uri de socializare nu sunt acceptate în programul nostru.
  9. Care sunt cerinţele de conţinut pentru website, pentru a fi acceptat ca afiliat?
    Căutăm o cantitate rezonabilă de conţinut de bună calitate; ca urmare, ar fi cel mai bine dacă ne promovezi site-ul pe un website orientat către jocuri de noroc sau sporturi, deoarece aceasta ar fi o strategie de succes pentru a conduce jucători către site-ul nostru. Te sfătuim să verifici secţiunea 2.4 din Termenii şi Condiţiile noastre, care se referă la restricţiile privind conţinutul website-ului.
  10. Am mai multe website-uri; pentru a promova brand-urile voastre, trebuie să trimit câte o cerere pentru fiecare website?
    Îţi recomandăm să trimiţi doar o cerere pentru toate site-urile tale.

    Ţi se va furniza un tracker pe care îl vei utiliza pe toate site-urile tale. Acest unic tracker trebuie utilizat atunci când promovezi atât PokerStars, cât şi Full Tilt Poker. Pe măsură ce volumul de trimiteri venite de pe site-ul(-urile) tale cresc, vei putea solicita trackere adiţionale, pe care le vei putea utiliza pe site-uri diferite, pentru a urmări performanţa fiecărui site cu mai multă acurateţe.
  11. Cât va dura verificarea cererii mele?
    Procesul de verificare a cererilor implică o examinare detaliată a informaţiilor primite, inclusiv a website-ului, înainte de a se acorda aprobarea pentru program. În general, cererile sunt verificate şi aprobate în 24 de ore. Cu toate acestea, există unele situaţii în care cererile vor necesita o analiză mai amănunţită pentru a primi aprobare. Ne rezervăm dreptul de a respinge orice cerere, care este găsită ca fiind nepotrivită pentru Program.
  12. Acceptaţi subafiliaţi?
    Nu, nu acceptăm subafiliaţi în Programul PokerStars Partners.

Planuri plăţi oferite Sus
  1. Ce planuri de plăţi oferă programul PokerStars Partners?
    PokerStars Partners utilizează o structură diferenţiată de comision sub formă de cotă-parte din venit, pentru toate brandurile şi licenţele.
    Afiliatul câştigă un comision bazat pe un procentaj din venitul net generat de către jucătorii aduşi de către acesta. Acest procentaj este definit de numărul de Jucători pe Bani Reali (RMP/Real Money Players) generat într-o lună calendaristică.
    Detaliile structurii actuale la PokerStars Partners sunt după cum urmează.
    Tablei înţelegere, dacă sunt generaţi zero RMP într-o lună de raportare, comisionul parte din venit va fi redus la 10%.
    * Numărul de RMP, comisionul şi palierele sunt combinate pentru cele două programe de joc** Numărul de RMP, comisionul şi palierele sunt separate pentru fiecare program de joc
    • Ce înseamnă Cotă-parte din venit şi cum este calculată?
      Cota-parte din venit este un model de venit în care afiliaţii primesc un procent din câştigurile jucătorilor.  Odată ce începi să primeşti o cotă-parte din venit, nu există niciun criteriu de calificare pentru a putea primi cotă-parte din venit pentru un jucător. Imediat ce un jucător începe să joace pe bani reali, tu vei începe să generezi un comision. Acesta este calculat pe baza Venitului brut minus Cheltuieli lunare.
    • Ce jucători consideraţi ca fiind jucători pe bani reali (RMP)?
      Un Jucător pe Bani Reali este o persoană care a efectuat o depunere cu scopul de a juca jocuri pe bani reali la PokerStars. Jucătorii pe Bani Virtuali vor fi incluşi la capitolul Înscrieri, nu RMP, până când vor efectua o depunere.
    • Ce procentaj din Cota-parte din venit voi primi pentru jucătorii trimişi de mine?
      Procentajul din Cota-parte din venit câştigat lunar este calculat pe baza jucătorilor pe bani reali pe care îi aduci în cadrul unei luni calendaristice. De exemplu: Dacă aduci 20 de jucători pe bani reali în mai, vei primi un comision de 25% din venitul net generat de aceşti 20 de jucători. Însă, dacă în iunie aduci doar 2 jucători pe bani reali, în acest caz vei primi 15% din venitul net generat de către toţi cei 22 de jucători.
    • Ce se întâmplă dacă aduc un jucător din afara ţării desemnate într-o licenţă?
      Din păcate, dacă aduci un jucător din afara ţării desemnate într-o licenţă (aşa cum este definit în tabelul schemei de plăţi), nu vei primi niciun comision pentru acel jucător.
Urmărire jucători, coduri de marketing şi coduri de bonus Sus
  1. Cum se va face legătura între mine şi jucătorii care-şi deschid un cont la PokerStars prin intermediu site-ului meu de internet?
    Există două modalităţi diferite prin care jucătorii pot fi urmăriţi pentru conturile afiliaţilor:

     1. Prin înregistrarea în oricare dintre brandurile noastre, după ce jucătorul a dat click pe un banner sau pe un link-text ce conţine Trakerul/Codul tău de Tracking.

     2. Prin introducerea Codului tău de Marketing pe durata procesului de înregistrare.
    Important: Codurile de marketing nu pot fi utilizate la Full Tilt Poker, deoarece nu există posibilitatea introducerii de coduri de marketing în programul de joc Full Tilt Poker pe durata procesului de înregistrare.
  2. Ce este un tracker/cod de tracking?
    Un tracker/cod de tracking este un cod unic format din 8 cifre, desemnat fiecărui afiliat. Este utilizat pentru urmărirea numărului de jucători calificaţi din contul tău şi pentru calcularea valorii comisionului datorat ţie.

    Un tracker/cod de tracking ar trebui utilizat atunci când jucătorii sunt aduşi la PokerStars prin intermediul bannerelor sau link-urilor-text.
  3. Ce este un cod de marketing?
    Odată ce eşti acceptat ca afiliat, sistemul va genera automat un cod de marketing implicit pentru contul tău. Codul tău de marketing constă atât din litere, cât şi din cifre, cum ar fi PSP1111, spre deosebire de codul de tracking, care este un cod din 8 cifre.

    Uneori, un jucător poate avea cookie-urile dezactivate sau a vizitat un alt site înainte de a se înregistra, caz în care trackingul poate fi pierdut. Prin urmare, ca o măsură în plus de a ne asigura că aceste probleme nu ne împiedică să facem legătura dintre un jucător şi contul tău, îi poţi furniza jucătorului un cod de marketing, pe care îl va introduce pe durata procesului de înregistrare.
    Important: Codurile de marketing nu pot fi utilizate la Full Tilt Poker, deoarece nu există posibilitatea introducerii de coduri de marketing în programul de joc Full Tilt Poker pe durata procesului de înregistrare.
  4. Pot solicita coduri de marketing suplimentare?
    Poţi solicita un cod de marketing în plus, în funcţie de domeniul website-ului tău. Cu toate acestea, dacă sunt necesare şi mai multe coduri de marketing, acestea vor fi create în următorul format: ‘PSA' urmat de 4 cifre, cum ar fi PSA1000. PSA vine de la ‘PokerStars Affiliate' şi numerele vor depinde de următorul cod disponibil.
  5. Cum adaug codul meu de tracking într-un banner?
    Pagina noastră pentru bannere este simplă şi uşor de urmat. Odată ce ai selectat bannerul preferat, selectezi trackerul/codul de tracking din meniul-cascadă. Codul html va fi furnizat automat şi tu trebuie doar să-l copiezi pe site-ul tău. Pagina noastră de bannere poate fi găsită aici.
  6. Cum creez un link-text?

    Oferim link-uri-text predeterminate în sistemul de afiliere. Pentru a începe să utilizezi această funcţionalitate, autentifică-te în contul tău PokerStarsPartners şi dă click pe secţiunea ‘Marketing', apoi selectează ‘Link-uri text' pentru a vedea instrucţiunile complete.
    Însă, dacă vrei să creezi propriile tale link-uri-text, cum ar fi: ‘Fă PokerStars casa ta pentru poker online", poţi utiliza ceva de genul:
    Fă <a href="http://www.pokerstars.ro/?source=12345678" >PokerStars</a> casa ta pentru poker online.

    Pentru Full Tilt Poker, trebuie să schimbi destinaţia URL şi să ştergi semnul '/' înainte de a adăuga ?source=YOURTRACKER. De exemplu:

    Fă <a href="http://www.fulltiltpoker.eu?source=12345678" >Full Tilt Poker</a> casa ta pentru poker online.
  7. Care este diferenţa dintre un tracker şi un cod de marketing?
    Un tracker/cod de tracking ar trebui utilizat atunci când trimiţi jucători să descarce programele noastre.

    Un cod de marketing este o măsură adiţională prin care jucătorul introduce codul de marketing în momentul înregistrării, pentru a ne asigura că se face legătura între el şi contul tău. 
    Codurile de marketing pot fi utilizate DOAR pe durata procesului de înregistrare la PokerStars. Nu există nicio posibilitate de a introduce coduri de marketing în programul de joc Full Tilt Poker pe durata procesului de înregistrare.
  8. Ce este un cod de bonus?
    Un cod de bonus poate fi utilizat doar la PokerStars, pentru a identifica promoţii de bonus la depunere. Când un jucător face o depunere, acesta poate introduce un cod de bonus prin care va profita de o promoţie cu bonus.
    Codurile de bonus nu sunt necesare la Full Tilt Poker atunci când se face o depunere.
    Menţionăm că aceste coduri de bonus nu pot fi utilizate ca tracker pentru jucători.
    Mai multe informaţii despre promoţiile noastre cu bonus la depunere pot fi găsite la:
    Full Tilt Poker: http://www.fulltiltpoker.eu/promotions
    PokerStars: http://www.pokerstars.ro/poker/promotions/
  9. Aveţi un bonus de înregistrare pentru noii jucători? Un cod de primă depunere?
    La PokerStars, jucătorii sunt eligibili pentru un bonus de 100% la depunere, atunci când efectuează prima lor depunere de bani reali la PokerStars. Pentru a profita de promoţie, li se cere să introducă un cod de bonus.
    Menţionăm că acest cod de bonus poate varia, în funcţie de licenţa PokerStars în cauză. La Full Tilt Poker, nu este necesar niciun cod de bonus. Jucătorii vor primi automat un bonus de 100%, în limita a $600, atunci când efectuează prima lor depunere.
  10. Prietenul meu joacă deja poker la PokerStars şi/sau Full Tilt Poker pe bani virtuali; pot câştiga bani pentru el dacă începe să joace poker pe bani reali?
    Nu, fiecare jucător poate avea doar un cont şi conturile deja existente nu pot fi înscrise sub codul tău de afiliat.
  11. Îmi puteţi spune dacă un anumit jucător este legat de contul meu de afiliat?
    Datorită politicii de confidenţialitate, nu ne este permis să dez7văluim dacă un cont de jucător este legat de un afiliat. Însă, odată ce te autentifici pe site-ul PokerStarsPartners.com, în secţiunea “Urmărire”, vei avea acces la un Raport Afiliat, care îţi va permite să monitorizezi numărul de jucători, lună de lună. De asemenea, are şi opţiunea de a furniza statisticile tale pentru o anumită perioadă sau pentru au anumit an.
  12. Dacă un jucător nu a reuşit să-şi lege contul de website-ul meu, puteţi face legătura manual?
    Este răspunderea unică a Afiliatului să se asigure că pe website-ul său sunt utilizate codurile de tracking şi de marketing corecte. Nu putem fi făcuţi răspunzători pentru jucători veniţi din coduri de tracking incorecte sau incomplete. Nu putem face legătura sau schimba ID-ul de tracking al Afiliatului din conturile jucătorilor.

Marketing Sus

  1. Ce tipuri de materiale de marketing voi primi?
    Îţi vom oferi toate instrumentele necesare pentru a promova PokerStars şi Full Tilt Poker şi pentru a atrage jucători. Poţi alege dintr-o gamă variată de bannere multilingvistice, link-uri text şi pagini de destinaţie. Pentru detalii privind materialele de marketing, te rugăm să dai click aici.

    Îţi vom pune la dispoziţie link-uri către bannere care sunt găzduite pe site-ul nostru. Acest lucru face ca site-ul tău să nu folosească excesiv bandă de internet, noi preluând această sarcină. Pe lângă aceasta, bannerele sunt actualizate în mod constant, astfel că nu va trebui să te ocupi tu însuţi de schimbarea lor în fiecare lună. Cu ajutorul sistemului nostru de monitorizare vei fi în permanenţă informat asupra numărului de noi înscrieri făcute prin intermediul site-ului tău, în fiecare zi.
  2. Care este poziţia programului PokerStars Partners asupra publicităţii prin intermediul email-ului şi al forumurilor publice?
    Nu tolerăm sub nicio formă mesaje de tip SPAM, indiferent dacă acestea iau forma unui email, post pe un forum sau comentariu într-un blog. Ne mândrim cu integritatea noastră şi nu vom tolera niciun fel de marketing pe care nu l-am autorizat în prealabil. Dacă ai cunoştinţă de astfel de mesaje de tip SPAM rezultate în urma unui program de afiliere te rugăm să ne trimiţi un email la adresa affiliates@pokerstarspartners.com şi vom lua măsurile necesare în cel mai scurt timp.
  3. Permiteţi rake-back?
    Datorită politicii de confidenţialitate şi a altor probleme, nu permit rake-back. În loc de rakeback, PokerStars şi Full Tilt Poker preferă să ofere cel mai competitiv "base" rake din industrie şi un complex program VIP cu recompense de cea mai mare valoare pentru jucători.

    Mai multe informaţii despre Programul VIP pot fi găsite la:
    PokerStars: http://www.pokerstars.ro/vip/
    Full Tilt Poker: http://www.fulltiltpoker.eu/promotions
  4. Cum voi fi ţinut la curent cu privire la promoţiile curente, astfel încât să îi pot informa pe jucătorii mei?
    Punem la dispoziţie, în mod constant, noi şi incitante promoţii pentru plăcerea jucătorilor noştri. Acestea vor fi anunţate afiliaţilor noştri prin newslettere. De asemenea, poţi căuta noile promoţii pe paginile noastre de promoţii:
    PokerStars: http://www.pokerstars.ro/vip/
    Full Tilt Poker: http://www.fulltiltpoker.eu/edge
  5. Îmi pot crea propriile bannere?
    Da, poţi alege să creezi propriul design creativ, în conformitate cu indicaţiile noastre stricte privind brandul, dar înainte de publicare vei avea nevoie de aprobarea departamentului nostru 'Branding Advertising and Design'. Te rugăm să trimiţi un email la affiliates@pokerstarspartners.com pentru detalii.
  6. Ce fel de stimulente pot oferi jucătorilor mei?
    Datorită politicii noastre privind datele personale nu este posibil să-ţi punem la dispoziţie informaţii despre jucător, aşa că nu pot fi oferite stimulente individuale jucătorilor.

    Afiliaţii au doar dreptul de a promova bonusurile şi promoţiile disponibile public, care sunt anunţate pe website-ul nostru.

    Pentru mai multe informaţii despre acest subiect, te rugăm să citeşti secţiunea 6.6 din Termenii şi Condiţiile noastre.
  7. Pot oferi Freeroll-uri jucătorilor mei?
    Evenimentele promoţionale, cum ar fi freeroll-uri şi turnee cu fonduri de premii adăugate, sunt oferite doar afiliaţilor care au adus un număr foarte mare de jucători pe bani reali.
    Însă, odată ce eşti acceptat ca afiliat, putem activa pentru contul tău dreptul de a crea şi găzdui propriile tale turnee private. Te rugăm să reţii, prin această funcţie pot fi create doar turnee cu buy-in.

    Te rugăm să trimiţi un email la affiliates@pokerstarspartners.com dacă eşti interesat de acest lucru.

Plăţi şi rapoarte Sus
  1. Cum voi fi plătit? Există o valoare minimă a comisionului pe care trebuie să-l câştig pentru a putea fi plătit?
    Comisioanele afiliaţilor PokerStars şi Full Tilt Poker vor fi plătite folosind metodele de plată legate de licenţa contului PokerStars al acestora.
    Te rugăm să citeşti tabelul de mai jos pentru detalii privind metodele de plată:

    Licenţa contului tău de jucător Metoda de plată Moneda plăţii Minimul necesar pentru a primi plata Comentarii suplimentare
    .FR Direct în contul bancar EUR 100 EUR Plătit prin transfer electronic
    .IT Direct în contul bancar EUR 100 EUR
    .COM - doar SUA Direct în contul bancar EUR 100 EUR
    .COM Cont jucător USD Fără minim Dă click aici pentru opţiunile disponibile şi detalii privind retragerile de bani.
    .DK Cont jucător USD Fără minim
    .EE Cont jucător USD Fără minim
    .BE Cont jucător USD Fără minim
    .ES Cont jucător USD Fără minim


    Pentru a începe să primească plăţile, afiliaţii trebuie să completeze un formular KYC (Know Your Customer-Cunoaşte-ţi clientul) şi să furnizeze detaliile bancare şi documentaţia adiţională, pentru identificare şi în scopul verificării adresei. Te rugăm să trimiţi un email la affiliates@pokerstarspartners.com pentru detalii.
  2. Când voi primi plata?
    Plăţile către afiliaţi sunt procesate în maxim 30 de zile de la sfârşitul lunii în care a fost câştigat comisionul. Cu alte cuvinte, dacă generezi comisioane pe durata lunii ianuarie, acestea vor fi plătite până la sfârşitul lunii februarie.
  3. Cum îmi urmăresc referinţele lunare?
    Odată ce te autentifici pe site-ul PokerStarsPartners.com, în secţiunea “Urmărire”, vei avea acces la un Raport Afiliat, care îţi va permite să monitorizezi numărul de referinţe lună de lună, în funcţie de brand sau tracker. De asemenea, are şi opţiunea de a furniza statisticile tale pentru o anumită perioadă sau pentru au anumit an.
  4. Cum urmăresc statisticile bannerelor?
    Odată ce te autentifici pe site-ul PokerStarsPartners.com, în secţiunea “Urmărire”, vei avea acces la un raport pentru reclame. Acest raport îţi va arăta numărul de clickuri legate de fiecare banner în parte. De asemenea, vei putea monitoriza jucătorii aduşi ca urmare a clickurilor date pe banner.
    În momentul actual, nu oferim un raport în care să poţi monitoriza statisticile legate de link-urile-text, pagini principale sau logo-uri.
  5. Când solicit raportul meu de afiliat, primesc o eroare de 'time out'. Ce se întâmplă?
    Eroarea de 'time out' de obicei înseamnă că baza de date pentru raporturi este ocupată din cauza numărului mare de solicitări de rapoarte în curs, efectuate în acelaşi timp de către alţi afiliaţi. Te rugăm să încerci să ceri raportul din nou peste câteva minute sau, dacă raportul este mare, să-l soliciţi pe câte o lună.

    Dacă problema persistă, te rugăm să trimiţi un email la affiliates@pokerstarspartners.com cu o captură de ecran a opţiunilor de raport pe care le-ai selectat şi a mesajului de eroare.

    Te rugăm să ne informezi cu privire la următoarele, pentru a ne ajuta să înţelegem problema:

    1) Sistemul de operare şi versiunea (de exemplu, Windows 8 / iOS / Chrome)
    2) Browserul web şi versiunea (de exemplu, IE / Safari / Chrome / Firefox)

Program de afiliere comun cu Full Tilt Poker Sus
  1. Cum pot începe să promovez Full Tilt Poker?
    Te rugăm să reţii că afiliaţi interesaţi în a promova Full Tilt Poker trebuie să aibă un cont la www.pokerstarspartners.com. Pentru a deschide un cont de afiliat PokerStarsPartners, trebuie să ai un cont de jucător PokerStars, chiar dacă vrei să promovezi doar Full Tilt Poker.

    Dacă ai deja un cont de afiliat PokerStars Partners, nu trebuie să mai trimiţi un alt formular de cerere. Trackerii furnizaţi de către PokerStarsPartners.com pot fi utilizaţi atât pentru PokerStars, cât şi pentru Full Tilt Poker.  Trebuie doar să ajustezi destinaţia URL.

    Sistemul nostru va sorta jucătorii automat, în funcţie de destinaţia URL-ului, iar tu vei fi plătit în consecinţă.
  2. Am un cont vechi de afiliat Full Tilt Poker, îl mai pot utiliza?
    Te rugăm să reţii că vechiul tău cont de afiliat Full Tilt Poker nu mai este valabil. Afiliaţi interesaţi în a promova Full Tilt Poker trebuie să aibă un cont la www.pokerstarspartners.com. Pentru a afla cum te poţi înregistra, te rugăm să citeşti secţiunea 'Despre PokerStars Partners' .
  3. Trebuie să promovez ambele branduri?
    Poţi alege să promovezi pe website-ul tău fie PokerStars, fie Full Tilt Poker sau chiar ambele branduri.
  4. Pot utiliza trackerele furnizate în contul meu vechi de afiliat Full Tilt Poker?
    Contul tău anterior de afiliat Full Tilt Poker nu mai este valabil şi, ca urmare, nu poţi utiliza trackerele anterioare.
  5. Cum pot obţine trackere pentru a începe să promovez Full Tilt Poker?
    Trackerul furnizat ţie în contul PokerStarsPartners poate fi utilizat atât pentru PokerStars, cât şi pentru Full Tilt Poker. Trebuie doar să ajustezi destinaţia URL.

    Afiliaţii vor primi doar un tracker. Nu putem crea coduri suplimentare cu scopul urmăririi separate a referinţelor ce vin de pe PokerStars sau Full Tilt Poker. Sistemul nostru va sorta jucătorii automat, în funcţie de destinaţia URL-ului, iar tu vei fi plătit în consecinţă.

    Mai mult, o enumerare detaliată a jucătorilor tăi va fi afişată în raport într-o secţiune separată, care indică referinţele venite de la Full Tilt Poker.
  6. Cum pot obţine coduri de marketing pentru Full Tilt Poker?
    Codurile de marketing nu pot fi utilizate la Full Tilt Poker, deoarece nu există posibilitatea introducerii de coduri de marketing în programul de joc Full Tilt Poker pe durata procesului de înregistrare.

    Codul/codurile de marketing furnizate în contul tău PokerStarsPartners pot fi utilizate doar pentru referinţe PokerStars. 
  7. Care sunt planurile de plată oferite pentru referinţe Full Tilt Poker?
    Te rugăm să citeşti secţiunea 'Planuri plăţi' de pe această pagină
  8. Cum vor fi plătite comisioanele mele Full Tilt Poker?
    Te rugăm să consulţi tabelul cu metode de plată din secţiunea 'Plăţi şi rapoarte' a acestei pagini.
  9. Cum îmi urmăresc referinţele lunare Full Tilt Poker?
    Odată ce te autentifici pe site-ul PokerStarsPartners.com, în secţiunea “Urmărire”, vei avea acces la un Raport Afiliat, care îţi va permite să monitorizezi numărul de referinţe lună de lună. De asemenea, are şi opţiunea de a furniza statisticile tale pentru o anumită perioadă sau pentru au anumit an.
    Acest raport va sorta referinţele tale automat, oferindu-ţi o evidenţă detaliată a jucătorilor care vin de la Full Tilt Poker şi a celor de la PokerStars.
  10. Pot aduce jucători la Full Tilt Poker, dacă ei au deja un cont PokerStars?
    Un jucător, care îşi creează un cont la Full Tilt Poker şi PokerStars, va fi considerat ca două conturi de joc separate în privinţa plăţii comisionului.
    Poţi aduce jucători la Full Tilt Poker, cu condiţia ca aceştia să nu aibă niciun alt cont anterior în această cameră de poker, indiferent de situaţia contului lor de la PokerStars.
  11.  Pot aduce jucători la Full Tilt Poker din ţări licenţiate?
    Nu. Poţi promova Full Tilt Poker doar în jurisdicţiile aflate sub licenţă fulltiltpoker.com şi fulltiltpoker.eu. Full Tilt Poker nu poate fi promovat în faţa rezidenţilor din următoarele ţări:
    Spania, Franţa, Italia, Belgia, Danemarca, Estonia şi Statele Unite ale Americii şi teritoriile sale.
  12. Dacă sunt rezident al unei ţări licenţiate, pot promova Full Tilt Poker?
    Da, poţi promova doar fulltiltpoker.com şi fulltiltpoker.eu. Cu toate acestea, dacă eşti rezident al unei ţări aflate sub o licenţă de reglementare, trebuie să-ţi creezi un cont PokerStars sub acea licenţă.

    Pentru mai multe informaţii, te rugăm să consulţi tabelul cu metode de plată din secţiunea 'Plăţi şi rapoarte' a acestei pagini.
     
  13. Permiteţi rake-back la Full Tilt Poker?
    Rational Group, care operează PokerStars, a obţinut anumite bunuri ale Full Tilt Poker în cadrul unei înţelegeri semnate cu Departamentul de Justiţie al SUA, Districtul Sudic al New York. Această înţelegere a exclus responsabilităţile, inclusiv acordurile contractuale anterioare cu afiliaţi, care e posibil să fi oferit recompense în trecut.

    Fără aceste acorduri contractuale, Full Tilt Poker nu mai oferă rakeback jucătorilor. În schimb, Full Tilt Poker a lansat un nou şi incitant program VIP, numit 'EDGE'.

    Poţi citi mai multe despre EDGE pe website-ul nostru, aici:

    http://www.fulltiltpoker.eu/edge
  14. Ce se va întâmpla cu jucătorii aduşi în baza programului anterior de afiliere Full Tilt Poker?
    În baza acordului semnat cu Departamentul de Justiţie al Statelor Unite, Rational Group nu şi-a asumat nicio răspundere a Full Tilt Group (cu excepţia banilor jucătorilor din afara SUA) şi, ca urmare, termenii comerciali anteriori pe care Full Tilt Poker le-a avut cu afiliaţi sunt excluse.  Ca urmare, orice activitate viitoare în conturile jucătorilor deja existenţi nu este supusă acordurilor contractuale deja existente între afiliaţi şi foştii proprietari ai Full Tilt Poker.
  15. Ce se va întâmpla cu toate comisioanele datorate în baza programului anterior de afiliere Full Tilt Poker?
    Rational Group, care operează şi PokerStars, a obţinut anumite bunuri ale Full Tilt Poker în cadrul unei înţelegeri semnate cu Departamentul de Justiţie al SUA, Districtul Sudic al New York. Această înţelegere a exclus responsabilităţile, inclusiv acordurile contractuale anterioare.

    Dacă îţi sunt datoraţi bani de către o altă companie (nu Rational Group), atunci va trebui să contactezi compania cu care ai avut contract, pentru a-ţi recupera aceste fonduri.
  16.  Cum pot obţine materiale de marketing pentru a promova Full Tilt Poker?
    Toate materialele de marketing (bannere, logo-uri, pagini principale şi link-uri-text) pentru promovarea Full Tilt Poker sau PokerStars sunt disponibile prin simpla autentificare în contul tău PokerStarsPartners, în secţiunea ‘Marketing'.

    Pentru detalii privind materialele de marketing, te rugăm să dai click aici.

Asistenţă Sus
  1. De unde pot obţine asistenţă?
    Afacerile tale sunt importante pentru noi şi vrem să ne asigurăm că eşti satisfăcut cu serviciile pe care le oferim. Dacă ai întrebări, comentarii sau preocupări, te rugăm să ne contactezi la adresa de email affiliates@pokerstarspartners.com.
  2. Pot trimite ataşamente către affiliates@pokerstarspartners.com?
    Nu vei putea trimite ataşamente prin formularul nostru Contactează-ne de pe PokerStarspartners.com, dar ne poţi trimite un email cu ataşament. Te rugăm să reţii, mărimea maximă permisă a fişierului este de 1 MB. Dacă ataşamentul tău este mai mare de atât, te rugăm să-l comprimi sau să-l împarţi în mai multe emailuri.
  3. Am uitat parola contului meu de afiliat, cum pot obţine una nouă?
    Pentru a-ţi reseta parola pentru contul de afiliat, de pe site-ul www.pokerstarspartners.ro, te rugăm să selectezi opţiunea “Forgot your Password” localizată în colţul dreapta-sus. Apoi, introduci Numele de Utilizator şi adresa de e-mail, după care dai click pe butonul “Submit”. Un email de resetare a parolei îţi va fi trimis pe adresa ta de email. Pentru a-ţi reseta Parola, te rugăm să urmezi instrucţiunile din acest email.
  4. Nu-mi pot accesa contul de afiliat; nu-mi ştiu numele de utilizator.
    Pentru a-ţi recupera numele de utilizator PokerStars, mai întâi va trebui să contactezi echipa noastră de asistenţă, la adresa de email support@pokerstars.eu
    Te rugăm să incluzi în email următoarele informaţii, pentru a ne permite să verificăm contul:
    -Numele tău complet
    -Adresa ta de email
    Odată ce ai acces complet la contul tău de jucător PokerStars, te rugăm să ne trimiţi un email la affiliates@pokerstarspartners.com din adresa de email înregistrată în contul tău PokerStars, conţinând ID-ul tău de utilizator şi orice altă informaţie pe care doreşti să o actualizăm în Sistemul pentru Afiliaţi.
  5. Nu-mi pot accesa contul de afiliat, când îmi resetez parola, îmi spune că adresa de email sau Numele de Utilizator nu este valabil

    Aceasta se întâmplă, probabil, deoarece detaliile contului tău de afiliat nu se potrivesc cu informaţiile din contul tău de jucător PokerStars sau utilizezi o adresă de email diferită.

    Pentru a rezolva această problemă, te rugăm să-ţi actualizezi informaţiile personale în programul de joc PokerStars selectând 'Cont' -> 'Schimbare cont'. Odată ce ai rezolvat, te rugăm să ne trimiţi un email la affiliates@pokerstarspartners.com din adresa de email înregistrată în contul tău PokerStars, conţinând ID-ul tău de utilizator şi orice altă informaţie pe care doreşti să o actualizăm în Sistemul pentru Afiliaţi.